Övre länkarmar, steg2 och 3..

Så då har vi kommit lite längre igen, har slipat länkarmarna, och förstärkningssvetsat dom där de visa sig att frakturer skulle kunnat uppstå.

Vi har vidare sedan bestämt position och svetsat in de övre ramfästena, så nu har vi inte problemet av att skiten flyttar runt sig för mycket igen.
De undre länkarms fästena kommer placeras så att pinjong vinkeln blir 3 grader neråt och sedan svetsas dit permanent, mao ingen justering här utan alla fästen blir permanent fastsatta.

Det lustiga med detta är att alla länkarmar har orginal längder som det är just nu och vi har lokalisera vart de övre fästena sitter orginal och gjort fästena på samma ställa om än inte på samma sätt.
Den enda egentliga skillnaden här blir att länkarmarna är byggda i offset, bakaxeln får coilovers och de undre fästena flyttas cirka 4mm för att få en annan vinkel på pinjongen än orginal.

Så här vart de övre länkarmarna och infästningen. Fästöglorna skall få triangelstöd med när de svalnat lite.